SPAM z Nigerisjkych mailov prejde, ale META FAQ nie !!

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Červenec 23 11:44:26 CEST 2003

	Pokud mohu mluvit za sebe, pak mi pres Odysea projde dene asi
tak prumerne 5 zprav (spamu), coz u mne dela 1/4 veskereho spamu, ktery
mi "jeste" probubla az do MUA... Zakazat ho nemohu - protoze nechci
(odebiram minimalne konference LinuxCZ, LinuxTalk a Databases), ale je
fakt, ze by se mohly zprisnit pravidla...