test

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Červenec 23 11:44:58 CEST 2003

> Dobrý den,
>
> už týden jsem nedostal žádný příspěvek z linux na linux.cz. Posílám proto
> tento mail, abych se přesvědčil, jestli konference funguje nebo jsem byl
> omylem odhlášen.

  Pane inzenyre, zda-li konference funguje ci nikoli se muzete
presvedcit i trochu sofistikovanejsim zpusobem nez poslat e-mail test,
ktery je mimochodem proti pravidlum konference (viz Meta-FAQ).

  Nejjednodussi a nejrychlejsi je, pustit prohlizec a nahlednout do
archivu konference kde muzete zjistit datum/cas poslednich prispevku.
Eventuelne muzete nahlednout pomoci newsu.

  Neposilejte proto prosim zadne testovaci e-maily a podobne veci, pokud
se vse da resit jinou cestou (archiv, news, ...).

P.S. Zeptat se napriklad spravce na linux-owner na ... (viz. Meta-FAQ) Vas
nenapadlo?

--
  .''`.
 : :' :     Robert Vojta  robert na v0jta.net, http://www.v0jta.net