Announce: Red Hat zverejnuje 1. betu (Severn) a otevira vyvoj

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červenec 23 12:01:29 CEST 2003

Stanislav Meduna wrote:
: On Mon, 21 Jul 2003 20:06:04 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:
:
: : dovoluji si preposlat oznameni, ktere vydala firma Red Hat, Inc.
:
: Je niekde URL na original - na redhat.com to v newsoch nie je
: a developer.redhat.com sa prave nejak preraba, takze
: redhat-devel-list neviem najst.
:
	Oznameni Red Hat, Inc. chodi do redhat-watch-list. Konkretne
tohle je http://www.redhat.com/archives/redhat-watch-list/2003-July/msg00010.html

: : Nicmene pouze pasivne. Od teto chvile bude vyvoj otevreny a tak bude
: : mozne (po splneni nejakych podminek) do distribuce dostat Vas oblibeny
: : program a podilet se na jeho udrzbe.
:
: Co to znamena otvoreny? Kto bude rozhodovat o zaradeni? Kto bude
: zodpovedny za QA takychto balickov? Ked uz si to nacal, daj nam
: hladnym po informaciach viac :-)))

	http://rhl.redhat.com/
:
: Naozaj zaujimavy krok a som zvedavy, co z toho bude.
: Na druhej strane budem zvedavy na argumenty, ktorymi
: chcu vyvojarov presvedcit, preco maju svoj cas investovat
: prave pre Red Hat a ako chcu zariadit, aby dotycny vyvojar
: pri udrzbe svojho balicka zohladnil aj enterprise verzie,
: ku ktorym nema pristup.
:
	Jo, to by me taky zajimalo. Ale jinak tenhle krok mi prijde
fakt spravnym smerem.

-Y.

|__ If you want "aesthetics", go play with microkernels. -Linus Torvalds __|