Announce: Red Hat zverejnuje 1. betu (Severn) a otevira vyvoj

Středa Červenec 23 12:38:20 CEST 2003

22. júla 2003 o 09:19, Stanislav Meduna píše:

> Co to znamena otvoreny? Kto bude rozhodovat o zaradeni? Kto bude
> zodpovedny za QA takychto balickov? Ked uz si to nacal, daj nam
> hladnym po informaciach viac :-)))
>
> : V kazdem pripade je to velmi zajimave a mame se na co tesit.
>
> Naozaj zaujimavy krok a som zvedavy, co z toho bude.
> Na druhej strane budem zvedavy na argumenty, ktorymi
> chcu vyvojarov presvedcit, preco maju svoj cas investovat
> prave pre Red Hat a ako chcu zariadit, aby dotycny vyvojar
> pri udrzbe svojho balicka zohladnil aj enterprise verzie,
> ku ktorym nema pristup.

takymto sposobom prebieha vyvoj "contrib" adresara distribucie Mandrake
Linux uz niekolko rokov, je podozrenie ze prave tymto modelom sa firma
RedHat nechala inspirovat.
co sa tyka presviedcania vyvojarov, nechapem preco niekoho presviedcat.
v pripade mdk je to na baze dobrovolnosti, ziaden profit z toho nie je.
pride mi to ale ako celkom zaujimava moznost, ako distributorovi nieco
vratit, resp. ako obohatit komunitu okolo distribucie zaujimavymi
balickami.
co sa tyka enterprise verzii, tak aspon v pripade mdk je "contrib"
adresar oficialne nepodporovany firmou Mandrake, z toho vyplyva, ze
tieto baliky nie su zaradene ani do download edicie, ani do krabicovych
verzii (mozno na dvd verzii, nie som si isty..). z toho potom dalej
vyplyva, ze vsetku qa riesi komunita pouzivatelov daneho balika
a bugzilla.

btw. vysla tiez prva beta verzia mdk 9.2 :)
--
member of Advanced InternetWorks group  -> http://www.ainetworks.sk
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk