Announce: Red Hat zverejnuje 1. betu (Severn) a otevira vyvoj

Středa Červenec 23 14:26:21 CEST 2003

On Wed, Jul 23, 2003 at 12:38:20PM +0200, Tibor Pittich wrote:

> takymto sposobom prebieha vyvoj "contrib" adresara distribucie Mandrake
> Linux uz niekolko rokov, je podozrenie ze prave tymto modelom sa firma
> RedHat nechala inspirovat.

Contrib existoval i u RH, nicmene byl odsunut na vedlejsi kolej pri
skrtech, ktere mely (a dostaly) RH do cernych cisel (tj. ze ztraty do
zisku). Hlavnim problemem (resp. nakladem) byl prave problem udrzby.

Krome toho existovaly tzv. PowerTools, coz bylo hafo baliku s
jakous-takous podporou, nicmene opet kvuli tomu, ze chteli udrzet vysoky
standard, byly tyto baliky z casti vypusteny a z casti integrovany do
vlastni distribuce.

Cili je to spise vyvoj v kruhu s tim, ze si ted mysli, ze maji dost lidi
na QA a na to, aby to ukocirovali tim smerem, kterym to budou
potrebovat.

Soukrome se domnivam, ze podlehli bombardovani uzivatelama, ktery chteli
krome A jeste B i C. Ted misto "NE" muzou rict "bezte si za tvurcem, my
to zaradime, kdyz to bude opravdu tak dobre, jak rikate".

> co sa tyka presviedcania vyvojarov, nechapem preco niekoho presviedcat.
> v pripade mdk je to na baze dobrovolnosti, ziaden profit z toho nie je.
> pride mi to ale ako celkom zaujimava moznost, ako distributorovi nieco
> vratit, resp. ako obohatit komunitu okolo distribucie zaujimavymi
> balickami.

Je to dobry zpusob, jak vyvojar X majici na svych strankach i RPM
balicek pro RH muze nektere starosti prenechat RH a zaroven bude tlacen
k tomu, aby ten balicek za neco stal (nektere baliky jsou naprosto
silene).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz