addon XFS ++ CIASTOCNE VYRIESENE Re: X ani KDE nejde

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Středa Červenec 23 18:41:35 CEST 2003

>  > #XFree86 (detto)
>
> Nespoustej KDE jako root. Pred spustenim KDE spust X server. Pokud nemas
> KDE nastavene jako default wm, tak si to nastav treba v .xinitrc:
> $ echo "exec startkde" > ~/.xinitrc
> $ startx
**toto vobec nebolo treba - na co je to dobre??
na to, ak spustim startx, aby som de facto spravil stratkde?

> (EE) znamena error. Asi nepujde 3D.
miesto ati trebalo dat radeon (popripade r128) - ati je iba pre stare Machxy
& Co.

> Pripada mi, zes ty vypisy vubec necetl. Problem s fonty. Jsou
> nainstalovane a spravne nastavene v XF86Config[-4] nebo v konfiguraci
> font serveru? Nezapomnel jsi spustit font server, pokud jej pouzivas?
bolo treba nainstalovat xfs + fonty
vycitky voci Debianu / kernelu (pid) / xfs / DEB systemu:
(ak je vycitka neopodstatnena, rad sa nexam poucit)
1. xfs - ziaden log!
2. xfs - xfs.pid existuje aj ked xfs realne nebezi (ps aux)
#kill - 9 cislo_v_subore_pid
proces neexistuje
3. deb ani xfs nepapuluje, ze vlastne ziadne fonty nie su nainstalovane

Odporucate mi pozuivat pod KDE312 TT fonty alebo nie?
Kde sa zapina Aliasing (ak sa takto vola vyhladzovanie)?
Pouzivat XFS al XFS-xtt al. xfstt?? Budu sa uvedene bit, alebo su nadstavbou
xfs?
Ako nainstalovat EE fonty? (v DEb som taku ponuku nenasiel - iba biznet).
Co su zac BIZNET fonty?
Ako sa lisia?

Viem, ze otazok je vela, ale hodne mi to napomohlo, a hlavne sa takto viacej
naucim ako systemom RH install, nex, next, thankU.

Peter