addon XFS ++ CIASTOCNE VYRIESENE Re: X ani KDE nejde

Bohdan Kolecek xkolecekb na grpr.inext.cz
Středa Červenec 23 19:22:24 CEST 2003

> **toto vobec nebolo treba - na co je to dobre??
> na to, ak spustim startx, aby som de facto spravil stratkde?

startx??? na spusteni X serveru.

> 1. xfs - ziaden log!

Mam xfs 4.3.0 a log je v /var/log/xfs.log.

> 2. xfs - xfs.pid existuje aj ked xfs realne nebezi (ps aux)

A ukoncil jsi xfs korektne pres /etc/init.d/xfs?

> 3. deb ani xfs nepapuluje, ze vlastne ziadne fonty nie su nainstalovane

Pouzivej metabalicky, napr. x-window-system[-core].

> Odporucate mi pozuivat pod KDE312 TT fonty alebo nie?

Zalezi na tobe. Vetsine lidem se to libi, ale mne je z toho na bl...

> Kde sa zapina Aliasing (ak sa takto vola vyhladzovanie)?

V KDE 3 a GNOME 2 se to da naklikat.

> Pouzivat XFS al XFS-xtt al. xfstt?? Budu sa uvedene bit, alebo su nadstavbou
> xfs?

Pro xfs hovori to, ze je standardni soucasti XFree86 verze 4.

> Ako nainstalovat EE fonty? (v DEb som taku ponuku nenasiel - iba biznet).

Podivej se na zavislosti anti-aliasing-howto. Myslim, ze nektere Type1
fonty jsou v xfonts-scalable. Velmi kvalitni TrueType fonty se daji
ziskat pomoci msttcorefonts, pokud to neni proti vuli Microsoftu ...

> Co su zac BIZNET fonty?

Biznet jsou fonty v ISO-8859-2. Pouzivaly se v dobach XFree86 verze 3.
Dnes se pouzivaji pro jine znakove stranky fonty *-transcoded.

> Viem, ze otazok je vela, ale hodne mi to napomohlo, a hlavne sa takto viacej
> naucim ako systemom RH install, nex, next, thankU.

Nejvic se clovek nauci, kdyz hleda odpovedi sam ... to je jen moje
zkusenost :).

Bohdan Kolecek <xkolecekb na grpr.inext.cz>