Prideleni verejne IP adresy stroji za NATkem...

RiGe info na tree.sk
Čtvrtek Červenec 24 00:36:28 CEST 2003

Mam sit, kde je NATko s pripojenim do netu, nekolik routeru a pak je muj
comp. Mam jen jednu verejnou IPcku, na tom NATku, cela sit ma tedy jen
privatni IPcky.

Nyni bych chtel od providera dalsi IPcku a ja se ptam, zda-li by slo nejak
aplikovat tuto novou IPcku na muj comp (asi nejakou zmenu na NATku...),
ktery je za nekolika routery v privatni siti... Samozrejme nechci upravovat
routery pro routing teto nove verejne IP adresy...

Jiz jsem videl neco podobneho, za NATkem byla rovnou ta "nova" IPcka, jakoby
mezi nimi nebyly zadne routery... (jedou taky na privatnich IPckach). Ze by
nejaky tunel ci neco podobneho od stroje s NATem do compu, ktery ma mit tuto
verejnou IPcku?