Prideleni verejne IP adresy stroji za NATkem...

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 24 05:15:05 CEST 2003

> Mam sit, kde je NATko s pripojenim do netu, nekolik routeru a pak je muj
> comp. Mam jen jednu verejnou IPcku, na tom NATku, cela sit ma tedy jen
> privatni IPcky.
>
> Nyni bych chtel od providera dalsi IPcku a ja se ptam, zda-li by slo nejak
> aplikovat tuto novou IPcku na muj comp (asi nejakou zmenu na NATku...),
> ktery je za nekolika routery v privatni siti... Samozrejme nechci upravovat
> routery pro routing teto nove verejne IP adresy...

Reseni rozhodne existuje a jsem si naprosto jisty, ze pokud byste dodrzel
META-FAQ, tak uz je davno znate, nebot se to tu nedavno v dlouhem threadu
probiralo.

-- Honza Houstek

P.S. Nevim jak jste prisel na slovo NATka, sklonovani podobnych zkratek je
sice problematicke a diskutabilni, ale vetsinou se to pouziva jako NAT bez
NATu (vzor hrad).