mergovanie suborov cez cron

Čtvrtek Červenec 24 10:17:37 CEST 2003

On Thu, 24 Jul 2003, Martin Hudec wrote:

> ano presne tamto :) iba ten sort -u som nepoznal. Ide ale o to, ze raz bude
> aktualnejsia verzia 1 a raz verzia 2 :) zriesi ten skriptik aj to? :)

Nezriesi. Musite si totiz rozmyslet, jakym zpusobem je chcete upravovat
a jakym zpusobem chcete detekovat a resit pripadne konflikty.

Situaci, kdy napr. zmenite heslo jednoho uzivatele v kazdem ze souboru
a to v kazdem jinak, nebo kdyz uzivatele v jednom souboru zrusite a
v druhem nikoli (a treba mu tam jeste navic zmenite heslo), nevyresi
zadny obecny algoritmus.