mergovanie suborov cez cron

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Čtvrtek Červenec 24 10:28:53 CEST 2003

Ide mi o to, ze v jednom subore budu povedzme:
zaznam1-1
zaznam1-2

a v druhom
zaznam2-1
zaznam2-2

a pouzitim skriptu cez cron dostanem kazdy fajl ako
zaznam1-1
zaznam1-2
zaznam2-1
zaznam2-2

potialto by to malo fungovat.....
ale spravna poznamka, ze ak v jednom zmazem zaznam, tak to nevyriesim. Hm. V
podstate su niektore zaznamy mazane po 24 hodinach. Takze sa mazat nebude, a
zmaze sa az neskor, pretoze tie dva servery su iba docasne.... bude iba jeden
server potom.

MH