Prideleni verejne IP adresy stroji za NATkem...

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Čtvrtek Červenec 24 10:39:36 CEST 2003

Ahoj,

Ja jsem resil nedavno neco podobneho. Taky jsem se zeptal tady a taky
jsem dostal
vynadano, ale pomoci archivu jsem proste nic nenasel. Asi neumim hledat
... :-))

Dostal jsem od providera jedno cele Ccko a na zaklade rad z konfery jsem
to udelal
asi nejjednodusim zpusobem. Rozdelil jsem ho na nekolik podsiti, jedna z
nich ma
masku /30 a z te jsem udelal "spojku". Prvni IP adresu z te podiste jsem
prihodil
jako alias k sitovce ktera je pripojena na router providera a druhou
jsem prihodil
k interni sitovce /prihodil=udelal alias/. A potom uz staci jen
jednouducha radka
do routovaci tabulky pro -net a pridelit verejne IPcka uvnitr na siti.
Jako default
gw jim nastavite adresu te vnitrni sitovky /jeji verejne IP/ a mate to
hotove ...

Jirka