mergovanie suborov cez cron

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Červenec 24 11:12:44 CEST 2003

> jj isto by to bolo lepsie, problemom ale je, ze toto musi bezat ASAP :) a
> momentalna uzivatelska autentifikacia je riesena cez .htpasswd veci, do
> ktorych zapisuje creditcard billing aplikacia a sms billing aplikacia.
Cize
> aj keby som dneska stihol autentifikaciu spravit cez LDAP alebo MySQL, tak
> nehrozi, zeby obaja billing partneri prerobili svoje aplikacie. Aspon nie
> ASAP :). Casove obmedzenie sa riesi tak, ze si pri zapisani zaznamu do
> .htpasswd ulozim do extra suboru aj timestamp a potom kazdu hodinku zbehne
> perlovy skript, ktory zmaze stare zaznamy.

Vy si normalne delate srandu. Vy chcete takovehle slejvaci reseni nasadit na
aplikaci, kde jde o penize? A nedejboze o kreditni karty? Nomohl byste
mi/nam rict, co za dalsi adresy si mame rovnou dat na seznam tech, kam se
nesmi ciste kvuli ztrate duvery?
Normalne ziram, co vsechno projde do stavu, kdy uz jde o penize klientu...
tohle jednoznacne za posledni pulrok vede.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz