mergovanie suborov cez cron

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Čtvrtek Červenec 24 11:30:26 CEST 2003

Nie srandu si nerobim. Toto riesenie uz je nasadene. Aby som objasnil ako to
priblizne funguje:

Klient si zaplati u billing poskytovatela (jeho vlastny system, do ktoreho ja
nevidim) pristup, billing poskytovatel mu vygeneruje login/heslo, ktore zasle
content poskytovatelovi (tuto do retazca vstupujem aj ja ako admin). A
login/heslo su jedine udaje, s ktorymi pracujem ja na serveri. Ziadne data o
klientoch, ziadne cisla kreditkariet, absolutne nic. Iba vygenerovany par
login a heslo. Opakujem, nemam pristup a nijakym sposobom nepracujem s inymi
udajmi nez login/heslo. Rad by som poskytol informacie o systeme billing
partnera, ale nemam ako.

Snad som to objasnil :), mozno ak by som to napisal skor, ze to takto funguje,
mozno by tato reakcia nebola nutna.

MH