Tapani v pristupovych pravech. Jak mit dva uzivatele pro jeden adresar aniz by byly ve stejne groups?

David Michal david.michal na www-bv.com
Čtvrtek Červenec 24 15:42:23 CEST 2003

Zdravim,

Mam adresar /var/www kde jsou v podadresarich vsechny weby. Pristupova
prava ma uzivatel webmaster(ma nastaven /var/www jako home adresar).
Nyni bych potreboval zalozit jineho uzivatele ktery by mel stejna prava
jako webmaster ale pouze pro napr. /var/www/xyz

Groupa k /var/www je ftpchroot tak do te ho nechci davat. Jak jinak mohu
pridat prava novemu uzivateli? Pokud mu nastavim /var/www/xyz jako home
omezim tim prava uzivatele webmaster?

Diky za nakonputi,
David