Problem s bootovanim

Borek Lupomesky borek na lupomesky.cz
Čtvrtek Červenec 24 15:49:54 CEST 2003

>	Mate splnene minimalni pozadvky podle Documentation/Changes?
>Mimochodem, v distribucnich updatech je 2.4.20-19.8, coz se od vanilla
>verze 2.4.21 v mnoha smerech moc nelisi.

   No nevim, ale kernel se ani nedekomprimuje, takze jestli mam splneny pozadavky na jeho beh neni vubec relevantni. Tohle musi byt nejaky problem grubu, nebo ceho. Jenze me mate, ze kernel od RH natahne bez problemu.
   Jinak kernel jsem prekladal primarne kvuli tomu, abych z neho vyhazel tunu ficur, ktere nepotrebuji a ktere zabiraji pamet (na stroji s 64 MB RAM to je znat).

   Borek