Problem s bootovanim

Pátek Červenec 25 08:43:15 CEST 2003

Borek Lupomesky píše:

>    No nevim, ale kernel se ani nedekomprimuje, takze jestli mam splneny pozada
	Takže jste si to neověřil. A takovou samozřejmost, jako je překlad
pro správný typ procesoru, to jo? Kupříkladu athlon není totéž co i686.

>    Jinak kernel jsem prekladal primarne kvuli tomu, abych z neho vyhazel tunu
	A chápete, jaký to má efekt na skutečný běh? Několik kilobajtů
ušetřených ma datových strukturách? O 2 sekundy rychlejší startování?
	Zkuste spíš udělat rebuild posledního jádra z rawhide, třeba se
ještě něco dozvíte.