CDCheck

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Pátek Červenec 25 09:30:34 CEST 2003

to by mi nestacilo, lepsie povedane cez skripty
si to vsetko viem porobit, ale chcel som vediet
ci neexistuje nejaky obycajny jeden prikaz, ktory
vyprodukuje slusny vystup(nie graficky program,
chcem to dalej spracovavat). Cez skripty urcite
neosetrim vsetky stavy, lebo ked su vadne CDcka
tak to robi vsetlico.

igor