presmerovani pomoci iptables

Vít Vomáčko vomacko na seznam.cz
Pátek Červenec 25 23:48:37 CEST 2003

Tak myslim, ze jsem udelal ten filtr...nepochopil jsem, proc jste
zduraznoval neco, co jste vlastne vprikazu takhle uvedl..proto myslim, ze
jste chtekl napsat neco jineho nez:  musíte tedy uvést '-t nat',
ted to vubec nevypisuje, kudy packet chodi, ale rovnou info o vzdalenem DNS
194.213.234.2= nenahrazene 195.146.100.5