presmerovani pomoci iptables

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Červenec 26 00:05:11 CEST 2003

On Fri, Jul 25, 2003 at 11:48:37PM +0200, Vít Vomáčko wrote:
> Tak myslim, ze jsem udelal ten filtr...nepochopil jsem, proc jste
> zduraznoval neco, co jste vlastne vprikazu takhle uvedl..proto myslim, ze
> jste chtekl napsat neco jineho nez:  musíte tedy uvést '-t nat',

To bylo preventivně, mám zkušenosti, že spousta lidí to '-t nat' přehlédne
a jsou i tací, kdo to nepřehlédnou, ale usoudí, že je to chyba a "opraví"
ji. Tak jsem to raději vysvětlil, aby to bylo jasnější.

> ted to vubec nevypisuje, kudy packet chodi, ale rovnou info o vzdalenem DNS
> 194.213.234.2= nenahrazene 195.146.100.5

Nejsem si jistý, jestli se v tomto případě správně přenatují ty ICMP
chybové zprávy, které vám přijdou zpátky. Jestli chcete mít jistotu,
vyzkoušejte nějakou službu, která běží jen na jednom z těch počítačů
nebo která dává na každém z nich jinou odpověď.

                                                      Michal Kubeček