presmerovani pomoci iptables

Vít Vomáčko vomacko na seznam.cz
Sobota Červenec 26 00:12:34 CEST 2003

Bohuzel me nic nenapada, ale zkusim, ze na jednom serveru by mel bezet SMTP
server, kazdopadne se chci zeptat, jestli pro to vsechno presmerovani stazi
zadat ten puvodni prikaz:
iptables -t nat -A PREROUTING -d 194.213.234.2 -j DNAT --to 195.146.100.5 a
nebo jestli to musim dodelavat s kazdym protokolem zvlast?...

> To bylo preventivně, mám zkušenosti, že spousta lidí to '-t nat' přehlédne
> a jsou i tací, kdo to nepřehlédnou, ale usoudí, že je to chyba a "opraví"
> ji. Tak jsem to raději vysvětlil, aby to bylo jasnější.

DNS