IDE na CF - ktore CF funguju?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Červenec 26 18:57:40 CEST 2003

Ahojte,

inspirovany Abickom som si postavil adapter z 2.5" IDE na CF,
aby starucky notebook robiaci firewall uz nemal pohyblive
casti (vlastna konstrukcia podmienena dosupnym konektorom).
Aj by som si ho kupil, ale tu to nikde nedostat a ista
firma zaoberajuca sa embedded komponentami a obcas pisuca
aj sem mi ho ponukla za ludovych 2360 Sk bez DPH - no nekupte
to :-(((

Ked pominiem to, ze sa mi podarilo pri pokusoch si mierne
roztlacit konektor v notebooku a kontakt nie je co byval,
v zasade chodi. Lenze narazil som na CF - evidentne
nie je vobec pravda, ze True IDE rezim vsade chodi :-(
Zo 4 kariet co som skusal:

128 MB Pretec - zamrzne cely stroj. Tato je nejaka divna,
   nechodi ani v Minolte fotaku.

 16 MB Lexar - masina nie je schopna nacitat geometriu,
   testovacie tooly precitaju aspon nazov a seriove cisla

 32 MB Hitachi - spozna sa, ale komunikacia je plna chyb.
   Nepouzitelne, spadne uz bootovanie.

  8 MB Sandisk - jediny zda sa chodi zatial bez problemov

Ludia co prevadzkujete nejaky takyto setup, ake karty
pouzivate? Je niekde prehlad tych, co True IDE naozaj
vedia?

Zdravi
--
                                    Stano