Problem se spoustenim souboru v /etc/rc.d/init.d v RH7.1

David Michal david.michal na www-bv.com
Pondělí Červenec 28 10:40:58 CEST 2003

> Takze spampd je spustitelny soubor. Presto kdyz v tomto adresari
napisi:
> ./spampd dostanu hlasku:
> bash: ./spampd: No such file or directory

Není to náhodou překlep, nemá to být 'spamd'? Jinak zkuste na první
řádek
do toho skriptu přidat parametr '-x', ať zjistíte, jestli to není hláška
nějakého příkazu v tom skriptu.

                                                             Michal
Kubeček>

Zdravim,
Ne neni to preklep, pouzivam postfix a spampd je laden prave pro postfix
namisto standartne dodavaneho spamd. Jinak pravdu mel Petr Sobac, soubor
jsem ukladal v notepad we windows a on mi na konce radku dopsal 0D,0A
namisto 0A. Diky moc za pomoc.
David