Kam sa obratit ked by som rad nieco pridal do kernelu ? [USB]

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Sobota Červenec 26 19:57:24 CEST 2003

Zdravim, pred vyse rokom som si kupil digitalny fotak minolta S404.
Usb-storage. Fasa. Ale v linuxe mi nefici. Teda v standardnych
distribuciach. Musim si vzdy prekompilovat kernel, co niekde nie je
mozne [kolega, internet cafe, ...]. Pritom sa jedna o trivialnu zmenu,
nakolko nizsia modelova rada s304 to defaultne v kernely ma. Jedna sa o
pridanie jedneho riadku do linux/drivers/usb/storage/unusual_devs.h .

Moj problem je ze by som rad, aby tento riadok tam dol defaultne, t.j v
kazdom kernely ;-)))) Skusal som mejlovat maintanerom usb, ale dotera to
bola cierna diera. Nemate niekto daky napad ako to tam dostat?

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ axonpro.sk, http://www.axonpro.sk/