Kam sa obratit ked by som rad nieco pridal do kernelu ? [USB]

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Červenec 26 20:08:38 CEST 2003

On Sat, 26 Jul 2003, Ernest Beinrohr wrote:

> Zdravim, pred vyse rokom som si kupil digitalny fotak minolta S404.
> Usb-storage. Fasa. Ale v linuxe mi nefici. Teda v standardnych
> distribuciach. Musim si vzdy prekompilovat kernel, co niekde nie je
> mozne [kolega, internet cafe, ...]. Pritom sa jedna o trivialnu zmenu,
> nakolko nizsia modelova rada s304 to defaultne v kernely ma. Jedna sa o
> pridanie jedneho riadku do linux/drivers/usb/storage/unusual_devs.h .

Bývá pravidlem, že v každém takovém souboru je uveden v záhlaví správce,
tj. někdo, kdo se o tento soubor stará, případně kdo dělal poslední
úpravy. Že by v tomto případě zvlášť u USB větve komunikace se správcem
selhala, to se mi nějak nechce moc věřit...

Myslím, že pokud bude na odpovídající adresu zaslán krátký a vystižný
dopis s připojeným diff souborem (tj. patchem), tak není problém.
Samozřejmě existuje možnost, že by takový patch přijal i sám Linus, pokud
bude dobře okomentován a bude ve formě diff souboru oproti aktuálnímu
jádru.

R.V.