Kam sa obratit ked by som rad nieco pridal do kernelu ? [USB]

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Neděle Červenec 27 15:53:44 CEST 2003

Honza Houstek wrote:

>Rozhodne nechci maintainery z niceho vinit, ale pro muj fotak (Minolta
>Dimage 7Hi) je take treba pridat neco do unusual_devs.h. Je to zname uz
>dost dlouho a ja cekam, ze se to kazdou chvili objevi ve vanilla, lec
>marne. Pravda, posilat jsem to nikomu nezkousel, nejsem autorem patche.

Cisto nahodou netusite, PRECO je to tam nutne explicitne davat? Vsak je
to iba dake cislo, snad by sa to mohlo dat menit pocas behu.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ axonpro.sk, http://www.axonpro.sk/