Kam sa obratit ked by som rad nieco pridal do kernelu ? [USB]

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Červenec 27 22:39:23 CEST 2003

> Cisto nahodou netusite, PRECO je to tam nutne explicitne davat? Vsak je
> to iba dake cislo, snad by sa to mohlo dat menit pocas behu.

Nevim, nevidim do toho. Pridava se tam toto

UNUSUAL_DEV( 0x0686, 0x400f, 0x0001, 0x0001,
               "Minolta",
               "Dimage 7Hi",
               US_SC_SCSI, US_PR_BULK, NULL,
               US_FL_START_STOP ),

(pro 7 a 7i neco podobneho). Bez teto upravy to sice zarizeni pri
pripojeni najde, ale mount selze, fotak hlasi, ze doslo k preruseni
spojeni. S temito 5 radky to funguje bez jakychkoliv problemu. Nevim, co
brani pridani do kernelu. V tom souboru unusual_devs.h uz je podobnych
veci spousta.

-- Honza Houstek