Konfigurace netatalk

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Červenec 27 22:54:13 CEST 2003

> Potreboval bych pomoci s pripojenim Applu do site (linux jako
> fileserver), protoze Aplly vubec neznam. Bude to asi iMac. Predpokladam,
> se NFS ani Samba mi moc nepomuze. Dival jsem na netatalk howto a zkousel
> googlovat ... Nejsem z toho chytry.

Bude-li tam OS X, tak nevidim problem v pouziti NFS. Mozna ze to slo i s
9, ale to si nejsem jisty.

Stejne tak pravdepodobne muzete pouzit sambu (nemam to overene). Macy
urcite SMB/CIFS umi, aby se daly integrovat do windowsich siti.

O samotnem netatalk nic moc nevim, jen snad ze samba ma pri kompilaci
volbu --with-netatalk, takze je mozne, ze cesta povede i tudy.

-- Honza Houstek