Linux drivery-skoleni

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pondělí Červenec 28 08:28:02 CEST 2003

>   No nejsem zrovna kernel programator, ale tato knizka se mi opravdu libila,
>   jeji nevyhoda (nevim jestli neni novejsi) je jeji stari. Bohuzel se kernel
>   vyviji ponekud rychleji :-). Ale principy jsou stale stejne, a zbytek se
>   da zjistit cetbou l-k.

Zdravim,
  ja knihu osobne doporucuji a nemyslim si, ze by se kernel vyvijel
rychleji nez ona kniha. Posledni vydani, tj. 2nd edition obsahuje jadra
2.0, 2.2 a 2.4 coz je dle meho nazoru dostacujici.

> p.s. pokud by nekdo vedel o necem podobnem pro embedede systemy, byl bych mu
>      vdecny

  Co o nich potrebujete vedet? Vetsinou se pouziva to same jadro (nebo
jadro z uclinux.org), alespon my to tak delame jiz dlouhou dobu (image
jadra se vsim co potrebujeme k behu je mensi jak 0.5MB, coz pri dnesnich
cenach HW je zanedbatelna polozka)

--
  .''`.
 : :' :     Robert Vojta  robert na v0jta.net, http://www.v0jta.net