Linux drivery-skoleni

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Neděle Červenec 27 19:55:47 CEST 2003

ja jaja pise:

> [...]
  No nejsem zrovna kernel programator, ale tato knizka se mi opravdu libila,
  jeji nevyhoda (nevim jestli neni novejsi) je jeji stari. Bohuzel se kernel
  vyviji ponekud rychleji :-). Ale principy jsou stale stejne, a zbytek se
  da zjistit cetbou l-k.

    Petr hwsoft Lascak

p.s. pokud by nekdo vedel o necem podobnem pro embedede systemy, byl bych mu
     vdecny