Chyba pri kompilaci - nevim co dal

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Červenec 28 08:49:58 CEST 2003

	A v cem je problem, kdyz se vse vyskousi v laboratori, pak v
entry level provozu a pak v ostrem provozu? Naopak, rozdeleni procesu na
laboratorni a ostry povazuji v komercni sfere (vim, akademicka pracuje
jinak, takze nezabrusujme do detailu) za naprosto podstatnou metodiku...

> (A co si asi muzu myslet o autorech distribuce, ktera podobne mysleni
> podporuje?)

	A co kdyz nic jineho distributor "neumi" rpmbuild bezi i bez
roota? (drive jsem narazel na problemy pokud whoiam != root, dneska
pracuji na testovacich strojich... - prostredi shodne s ostrymi)