Re: snížení výkonu procesoru

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Červenec 28 15:33:01 CEST 2003

> Ale jak vidím, nemám na pecce /proc/acpi/, jen soubor /proc/apm s obsahem:
>
> 1.16 1.2 0x03 0x01 0xff 0x80 -1% -1 ?
>
> Dá se někde omezit výkon CPU i zde? případně který RTFM?

Jde to IMHO jen pres ACPI a to ne vzdy a ne u kazdeho procesoru a tusim ze
jen s novym ACPI (tim, co neni ve 2.4.21 a snad bude ve 2.4.22).

Napr. muj notebook Compaq Evo N1020v s desktopovym (!) procesorem P4 se da
krasne zpomalovat jen kdyz je pripojena nabijecka, pri odpojeni to
automaticky jede na 100%

Procesor by mel jit zpomalit take pres cpufreq, o tom ale uz nevim vubec
nic (krome toho, ze mi to ani na jednom notebooku nefungovalo).

-- Honza Houstek