Okenni manager na Slckware 9

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Červenec 28 13:59:43 CEST 2003

>A mate neco jako '/etc/X11/xinit/xinitrc.blackbox' a symlink
>'/etc/X11/xinit/xinitrc' smerujici na predchozi?
>Takhle by to melo fungovat pro vsechny uzivatele bez "domaciho" '.>xinitrc'

>Ja pouzivam KDE jako user a Fluxbox jako root, takze mam v $HOME udelany
>symlink na odpovidajici '/etc/X11/xinit/xinitrc.<kde nebo fluxbox>'.

>HTH
>Yeti

Nezkousel jsem sice symlink, ale soubor, ktery se v adresari /etc/X11/xinit/ nachazi jsem zkousel editovat a kdyz jsem tam nakopiroval pod jinym nazvem puvodni soubor xinit.neco nebo i vybrat pres utilitu xwmconfig nejaky desktop manager (nevim odkud bere informace co je jaky soubor zac, protoze, kdyz jsem tam vytvoril soubor xinitrc.blackbox, tak mi v menu o nem rekl jen, ze je to xinitrc.blackbox, kdeztoze o jiném managerovi mi toho povedel daleko vic), ktery udelal prave ten symlink tak mi najel pouze graficke rozhrani bez cehokoliv dalsiho (jak jsem popsal vyse). Mozna nemam neco doinstalovane? nebo nevim.... A prestalo to fungovat i kdyz tam bylo jen run blackbox. Je nutne mit nejak konkretne nastavene pristupove prava k temhle souborum?

                Michal.

Nehodí se ke mně! A jaký je vᚠdůvod vyměnit svůj telefon za nový?
Samsung A800 již od 2977 Kč. http://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=33837