Logovani iptables

Radek Harabis radek.harabis na koprivnice.cz
Úterý Červenec 29 07:22:56 CEST 2003

> V RedHatu /etc/init.d/klogd pripsat radek
> KLOGD="-c 4"
>
> Dal bych vam trestny bod, ze jste se neobtezoval hledat v archivu.
>
> -- Dalibor Straka

No, no, no ... Tak nevim, kdo by mel ten trestny bod dostat!
Ten klogd bych v /etc/init.d/ v RedHatu 7.3 rad videl.
Takhle "dobrych" odpovedi je plny archiv.

Ted si dam sam sobe konkretni odpoved na svuj dotaz
(delam to proto, aby ti dalsi byli uspesnejsi nez ja pri hledani
v archivu(;-) ):
Aby se zamezilo vypisu urcitych hlasek kernelu na konzolu,
je treba logovacimu demonu jadra (klogd) nastavit potrebny
log-level. To se konkretne v Red Hatu 7.3 provede tak, ze
se klogd preda parametr -c 4 (vysvetleni konstanty najdete
v kernel.h), a to v souboru /etc/sysconfig/syslog (parametr
KLOGD_OPTIONS="-x -c 4").

S pozdravem,
  Radek Harabis