Kylix 3 a nefungujici breakpointy

Petr Hložek petr_h na mrp.cz
Pondělí Červenec 28 14:26:12 CEST 2003

Dobry den,

nainstaloval jsem si Kylix 3. Otevrel jsem v nem svuj rozdelany
projekt a chtel trasovat jednu proceduru.
V navrhovem rezimu jsem si dal breakpoint a spustil projekt. Bohuzel
oznaceni breakpointu se mi zmenilo
stejne jako kdyz date v Delphi breakpoint treba na komentar.
Kdyz spustim projekt pomoci F8, mel bych trasovat vlastne od zacatku ale
projekt se jen spusti.
Kdyz to same udelam pomoci F7 spusti se me okno CPU.
Stejna chyba se projevuje i na jednoduchem projektu s jednom tlacitkem a
labelem na forumu.
Souborem *.dsk to neni, nefunguje to ani na nove zalozeny projekt. Debug
informace mam zapnute. Zkousel jsem take do Project Option/Directories zadat
cestu primo k projektu ale nepomohlo to.
Google mi nepomohl.
Nevite nahodou cim by to mohlo byt??

Dekuji za pripadnou radu a preji krasny den.

Petr

MandrakeLinux 9.1, Kylix3 OE