Certifikat X.509 v3 vs. X.509 v1 na RH8.0

skalsky na oksystem.cz skalsky na oksystem.cz
Pondělí Červenec 28 14:35:16 CEST 2003

Ahojky lidi,
	Nainstaloval jsem si J2re1.4.2 na RH8.0, mam applet, ktery potrebuje
zapisovat na disk a z toho duvodu potrebuji overit jeho duveryhodnost.
	Na windows mi vse chodi dle planu, tudiz jsem se domnival, ze na RH
bude alespon podobny postup.

	Mam certifikat X.509 v3 (po jeho importu na Windows vse pracuje
regulerne), ale po spusteni panelu z /user/java/j2re1.4.2/bin/ ControlPanel
se mi ale nedari certifikat naimportovat. Zkusili jsme vytvorit certifikat
verze 1 (X.509 v1) a import probehl v poradku.  Bohuzel z hlediska zakaznika
potrebujeme podporu X.509 v3.

	Netusite nekdo, zda (a pripadne jak) se da doinstalovat podpora
standardu X.509 v3 na RH8.0  pri verzi JRE 1.4.2 ?  (je problem ve verzi JRE
nebo potrebuji pripadne i jine programy ci utility, ktere nainstalovane
nemam ?)

	Diky moc za napady pripadne i linky, kde bych se o teto problematice
mohl dozvedet trosku vice.

		Milan