Samba server nebo client

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pondělí Červenec 28 22:01:14 CEST 2003

Dobrý den,

měl bych dotaz ohledně samby. situace je následující. server win98 + PC
s win98 a můj notebook s RH9. K souborům na ostatních počítačích se
dostanu když v Konqueroru napíšu smb:/jmenosite/ a ukáže se mi seznam
okolní PC a můžu je procházet.

Potřebuji nakonfigurovat takové drobnosti jako je čeština v názvech
souborů apod. Díval jsem se do seznamu běžících služeb a nic jako samba
tam není. Je tam pouze služba smb, která není spuštěna. Mám
nainstalované balíčky samba-client*

Hrabal jsem se v přehršli dokumentace o sambě, ale nějak jsem nepochopil
jednu věc. Co vlastně budu konfigurovat? Potřebuju nainstalovat
samba-server* ? Děkuji za nasměrování.

Zdraví,

--
Daniel Hrbac