Eurotel gprs

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Čtvrtek Červenec 31 21:06:44 CEST 2003

Roman DAVID wrote:

> do /etc/pppd/options pridejte volbu noauth
> Login a passwd pak nechate prazdne.

Nevi tu nahodou nekdo jak se lze spojit v Eurotelu s nekym kdo by
rozumel sitim (me se to zatim nepodarilo)
a byl schopem pomoci resit problem proc proste Siemensy
pri pouziti tohoto tarifu a pruchodu kratkych paketu padaji jak hrusky.
A pokud jsem zaznamenal tak se zda ze obdobne problemy maji i Alcately.

Nemam problem stahnout 19MB/hod soubor treba po dobu 8 hodin (kdyz
sit dovoli - v prumeru je to trosku pomalejsi - ale behem nekterych
hodit to vskutku sosne az 19MB)

Ale jakmile zacnou siti probihat kratke pakety tak se to slozi
a je potreba vypnout a zapnout telefon, aby to fungovalo opet normalne.

--
  .''`.
 : :' :    Zdenek Kabelac  kabi@{debian.org, users.sf.net, fi.muni.cz}