IDE na CF - ktore CF funguju?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Červenec 29 09:54:27 CEST 2003

On Monday 28 of July 2003 20:51, you wrote:
> On Mon, 28 Jul 2003 17:11:24 +0000 (UTC), Zdenek Pizl wrote:
> : mam pocit, ze lexary chodi.
>
> Lexarov je zda sa viac druhov. Ten moj je nejaky "USB enabled",
> co pokial viem znamena, ze chodi aj s akousi lexarovskou
> proprietary citackou. Je mozne, ze zase osudili nieco ine.
> Podozrive je, ze je na nom sice napis "CompactFlash", ale
> CF logo chyba.

a ja musim opravit sve tvrzeni: nemam CF Lexar. Kdyz jsem kupoval univerzalni
ctecku Lexar, dostal jsem k tomu i tu CF kartu. Mylne jsem predpokladal, ze
bude od stejneho vyrobce.Neni. Pominu-li napisy CompactFlash, 64MB a
FlashCard, je na ni jediny napis - KINGMAX - coz tedy predpokladam je znacka
vyrobce.

Otazkou tedy zustava, co to ma za kontroler ...

--
z.p.