Knoppix a ext

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Červenec 29 15:50:22 CEST 2003

Dňa Ut 29. Júl 2003 15:39 ste napísali:
> Trochu bezpecnostni problem. Mohu se mylit, ale vcera se mi live distribuci
> Knoppixu (aktualni verze co maji v CD palirne ABCLin.) podarilo akcesovat
> bez pozadavku na heslo adresare bezne obsluhovane RH8.0 - coz je ext
> filesystem, ze? Cist je, psat do nich, atd - skutecne - bez zaheslovaneho
> biosu to jde.
>
> To je fajn - staci knoppix a muzu komukoli do desktopu. Nebo jsem ucho?
>
> Je beznou praxi heslovat bios? P.

a preco by to neslo?
je uplne bezne a samozrejme ze ak spustite kdekolvek akukolvek live
distribuciu mozete si robit na diskoch co chcete, pokial teda niesu
cryptovane. to iste s ostatnymi operacnymi systemami.
bezpecnost servera nieje len nastavit firewall, ale i zamedzit akemukolvek
fyzickemu pristupu k serverom.