Knoppix a ext

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Úterý Červenec 29 16:00:42 CEST 2003

Ahoj,

hmmm neviem aky ma suvis heslo v biose a adresare na disku....
odpoved na otazku, ano, pokial filesystem na desktope nie je kryptovany, tak
je mozne citat, na zapis tusim treba remountnut v rw mode (nie som si isty),
defaultne tusim knoppix mountuje read only.

Heslovanie biosu moc zmysel nema, skratka si otvorim skrinku a prejumprujem na
doske (vyresetujem CMOS pamat), tu treba zriesit zabezpecenie pristupu
fyzicky k pocitacu. Mimoto tusim, ze BIOSy maju nastavene "udrzbarske"
vseobecne platne heslo, takze ani ochrana heslom nie je 100%.

Martin Hudec