Commercial: NOD32 pre Linux Mail Server

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Červenec 29 16:19:53 CEST 2003

> procmailu,
> iny port),
>
> Nahodou jako content-filter (v postfixu) by to asi provozovat neslo ?
> Mne se moc nelibi ten zpusob predrazeni antiviru pres MTA, radeji bych
> aby MTA napred zkontroloval jestli o ten mail vubec stoji a zda se jim
> bude zabyvat a teprve potom doslo k antivirove kontrole.

ved ako hovorim, pocuva na jednom porte, posiela to na iny port. nic vam
nebrani tomu, aby pocuval na inom porte ako 25. ja tiez nechcem nechat
pocuvat na verejnom internete nieco ine, nez MTA ktoremu doverujem (v
mojom pripade postfix). takze postfix bezi nad 25, cez content-filter
to predava na localhost:10025 antiviru a ten to vrati MTA-cku na
localhost:10026 ktory uz vykona finalne dorucenie mailu.