Commercial: NOD32 pre Linux Mail Server

Patrik Ostrihon pa3k na pa3k.sk
Úterý Červenec 29 18:12:47 CEST 2003

Dňa Ut, 2003-07-29 at 16:19, Rybarik, Michal napísal:

> ved ako hovorim, pocuva na jednom porte, posiela to na iny port. nic vam
> nebrani tomu, aby pocuval na inom porte ako 25. ja tiez nechcem nechat

standardne to ani nieje port 25 na ktorom pocuva a ani nebol robeny ako
nahrada SMTP demona. Nod32smtp funguje tak, ze tranparentne prenasa
komunikaciu medzi dvoma smtp servermi a v pripade ze sa zacinaju
prenasat data, tak prevezme iniciativu ....

Je mozne urobit teoreticky aj wrapper priamo pred MTA (napr. sendmail)
ale to by som robil iba ak mate zapnutu autorizaciu a zakazany relay
inak ako po autorizacii, inac si spravite open relay.

> pocuvat na verejnom internete nieco ine, nez MTA ktoremu doverujem (v
> mojom pripade postfix). takze postfix bezi nad 25, cez content-filter
> to predava na localhost:10025 antiviru a ten to vrati MTA-cku na
> localhost:10026 ktory uz vykona finalne dorucenie mailu.

Prestne na toto bol robeny :) nod32smtp

S pozdravom

PS: ufff tolko som toho do konferencie este nenapisal :). Ak su nejake
specificke otazky, tak prosim napiste na nod32 na pwc.sk tak Vam bud ja
alebo niektory z kolegov odpovieme, bez zbytocneho otravovania ostatnych
v konferencii, dakujem.

--
Patrik Ostrihon
Technicky riaditel