Commercial: NOD32 pre Linux Mail Server

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 29 20:00:44 CEST 2003

On 29 Jul 2003, Patrik Ostrihon wrote:

> PS: ufff tolko som toho do konferencie este nenapisal :). Ak su nejake
> specificke otazky, tak prosim napiste na nod32 na pwc.sk tak Vam bud ja
> alebo niektory z kolegov odpovieme, bez zbytocneho otravovania ostatnych
> v konferencii, dakujem.

Dobry den,

mel bych jeste nekolik dotazu k nod32. Prvne bych se chtel zeptat jakym
zpusobem je reseno omezeni na pocet mailboxu nebo uctu. Napr. mam v passwd
asi 160 polozek z toho asi 140 jsou uzivatele, ale postu prijimam pro
nekolik domen kde kazdy z tech uzivatelu muze mit za svym jmenem
libovolnou z tech domen, pripadne i se jmenem serveru. Na zaklade ceho
se urcuje ten pocet mailboxu a co se stane v pripade jeho prekroceni ?

Mimochodem - o licencovani pro celou domenu + subdomeny by se uvazovat
nedalo ?

Druha vec - jsme skola (Jihoceska univerzita v CB) a tak bych se chtel
zeptat zda by jsme pripadne mohli dostat nejakou slevu. Lepe receno -
na kolik by mne vysla verze pro 200 mailboxu v CZK vcetne DPH ?
Rocni i dvouletou variantu supportu.

> Patrik Ostrihon

S pozdravem