OT: Re: mount ntfs charset 1250

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červenec 30 10:26:33 CEST 2003

Dne st 30. července 2003 09:50 jste napsal(a):

> Volba codepage samozrejme u ntfs neni, protoze nazvy souboru jsou vzdy v
> unicode (narozdil od fat, kde se pouzivaji ruzna dosova kodovani).

To jsem nevěděl. :-(

> P.S. Ja osobne bych si netroufnul radit o necem, co neznam a nemam s tim
> zkusenosti. Na takoveto prispevky se pak vymlouvaji lide, kteri jsou
> odkazani na archiv.

Však jsem psal že s ntfs nemám skušenosti a napsal jsem co mě napadlo aby
skusil.
Takže to musí prostě brát s rezervou, něco jiného by bylo kdybych tvrdil že to
tak funguje.

PS. Podívejte se kolikrát se tu radí absolutní nesmysly (pokud teda do toho
člověk vidí) a pak ho opraví nějaký kdo tomu rozumí.
No a tak jsem se zase dozvěděl něco já (že je to v unicode) a pomůže to možná
hromadě dalším které napadne to co mě s tím codepage :-)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |