mount ntfs charset 1250

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Středa Červenec 30 16:03:56 CEST 2003

> Znamena to, ze kdyz v linuxu NTFS partici pripojite RW, zapisete tam
> nejaka data, udelate umount (+ v pripade NTFS mozna jeste nejake cary
> kolem "fixace" toho, co se tam provedlo, viz dokumentace) a pak to
> pripojite ve windows, tak existuje dost velka pravdepodobnost, ze ten
> disk bude zkorupteny a ze dojde ke ztrate dat.
>
> Jeste jednou: RW ntfs neni v soucasne dobe pouzitelne k nicemu jinemu, nez
> testovani.
**inak vdaka Linuxu a RO moznosti som zachranil par dat z 2*HDD s NTFS
vo WIN ziadna sanca nabootovat a rozumne pracovat (z dobreho disku!, kde je
vadny SECONDARY SLAVE!)

(BTW: da sa vo W2K popr. s inymi utils namontovat logicka parcela RO!??)

> To jsou pravdepodobne jen NLS moduly (CONFIG_NLS_*). Ty muzete zkompilovat
> klidne vsechny, pouziji se, kdyz budou treba. Pokud chcete pracovat s
> ceskou FAT32, tak potrebujete CONFIG_NLS_CODEPAGE_852, ktery vam chybi
> (tedy podle toho minuleho odstavce, zadny .config ve vasem mailu pritomny
> neni).
zasielal som cast .config a to config_kernel_utf (myslel som, ze postaci)
zaslem Vam (nexcem hnat 26KB cez konferu) cely .config