zvuk na sis746 AC97 2.2 - funguje ale neni nic slyset na vystupu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Červen 1 11:38:47 CEST 2003

Dne ne 1. června 2003 11:16 jste napsal(a):
> No ted sem koukal na desku je tam CMI9739A. Kdyz nastavim vse naplno stejne
> to nehraje ...
> V sndconf je jen CMI8330 - du s tim zatim nejak experimentovat :)

Používá se modul:

V modules.conf

alias sound-slot-0 i810_audio

Soundconfig to nepozná a nenastaví. (Naháže tam nesmysly)
Takhle mě to hraje potom si pohrat s aumix někdy se mi stalo že se to seklo
tak že to potom nehrálo vůbec, třeba vypnout PC asi se do toho mixáku nastaví
nesmysly. (mute a spol)

PCM posuvnik nefunuje třeba nastavit na plno
VOL funguje
CD Funguje vždy do půlky

Takže já vše nastavím na 0 PCM na 100% CD tak aby byla stejná hlasitost s PCM
třeba využít pouze jednu polovinu posuvniku no a VOL tak aby byla hlasitost
přijatelná.

PS: Je možno že je tam použito zase nějaké jiné modifikace toho cmi viz to A
na konci a zase to muže být jinak. :-((

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |