zvuk na sis746 AC97 2.2 - funguje ale neni nic slyset na vystupu

ondrakr ondrakr na volny.cz
Neděle Červen 1 18:34:34 CEST 2003

Dne ne 1. června 2003 11:38 jste napsal(a):

> [...]
> tak že to potom nehrálo vůbec, třeba vypnout PC asi se do toho mixáku
> nastaví nesmysly. (mute a spol)
>
> PCM posuvnik nefunuje třeba nastavit na plno
> VOL funguje
> CD Funguje vždy do půlky
>
> Takže já vše nastavím na 0 PCM na 100% CD tak aby byla stejná hlasitost s
> PCM třeba využít pouze jednu polovinu posuvniku no a VOL tak aby byla
> hlasitost přijatelná.
>
> PS: Je možno že je tam použito zase nějaké jiné modifikace toho cmi viz to
> A na konci a zase to muže být jinak. :-((

No tak jsem uz kuli tomu i kompiloval jadro a porat nic. Ten sndconfig mi tam
dal tohle :

alias sound-slot-0 i810_audio
post-install sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -L >/dev/null
2>&1 || :
pre-remove sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -S >/dev/null 2>&1