Debilni up2date - da se s tim neco delat?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Červen 1 19:23:31 CEST 2003

On Sun, Jun 01, 2003 at 11:46:38AM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> To vede k zajimave otazce, zda maji v te zavislosti take pozadovanou verzi
> a pripadne jak.

Ma. Kdyz jsem chtel po te nepovedene `up2date' odinstalovat balicek
abiword (1.0.4), tak na me zarval, ze to nemuze, protoze na nem zaviseji
tyto dva balicky ;-o. (Ale up2date to bylo jedno...) Proste kocourkov.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/