Debilni up2date - da se s tim neco delat?

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Neděle Červen 1 20:38:29 CEST 2003

> Ma. Kdyz jsem chtel po te nepovedene `up2date' odinstalovat balicek
> abiword (1.0.4), tak na me zarval, ze to nemuze, protoze na nem zaviseji
> tyto dva balicky ;-o. (Ale up2date to bylo jedno...) Proste kocourkov.

Vzdyt je to logicke - takhle proste funguji zavislosti, neni v tom vubec
zadna magie, (a ani zadna snaha o nejakou nemistnou inteligenci). Kdyz se
podivate na requires u tech doplnujicich balicku abiwordu, tak tam
pravdepodobne najdete pouze abiword bez konkretne uvedene verze. Ostatne
jste si ty balicky kompiloval sam - kdybyste tam mel pozadavek na konkretni
verzi abiwordu, tak by to takhle nedopadlo. Reseni existuje - nezkouset
zbytecne odinstalaci, ale proste update na predchozi verzi (switche rpm
-U --oldpackage <balicek>)

	Zdenek Prchal